Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2008 11:29 - Spomen4eta
Автор: hrisenceto92 Категория: Забавление   
Прочетен: 3107 Коментари: 0 Гласове:
0



ОсВеН чЕ ЗавИждаШ нИщО дРугО нЕ вИжДаМ...НарИчАш Ме КуЧкА,нО аЗ нЕ сЕ оБижДаМ...НенАвИждАм ЗабРанИ -пРи МеН нИщО нЕ вАжИ...КогАтО мЕ гЛедАш Не оТкАчАш Ли КажИ...?!~*~ 


Ще Ме ЗаГуБиШ , нО Ще ОсЪзНаЕш - бЕз мЕн нЕ МоЖеШ дА сИ Ти !! Ще Ти ЛиПсВаМ и
щЕ мЕ ЖеЛаЕш.... ВиНаТа В СеБе Си ТъРсИ
 image                                                  image



ВсЕкИ сТрАдА и вСеКи ОбИчА                        ОгЛеДаЙ Ме БаВнО , ВиЖ мЕ ДоБрЕ
ПоСлЕ ПлАчЕ И ДъЛгО мЪлЧи                       сЪрЦеТо Си ДрЪж Да нЕ ВзЕмЕ дА сПрЕ, 
вСеКи ВяРвА В НяКоЙ                                     МоГа Да ОбИчАм , МогА и Да МрАзЯ,
дОкАтО ТоЙ Не гО НаРаНи                           ВсИчКо ДеТо Е ПрЕд МеН ЗнАеШ чЕ гО ГаЗя

imageЛекарите скарани,сестрите издокарани,санитарите на гости,                                     а болните Бог да ги прости.
 


Небето е синьо,полето е тясно,не ти ли е ясно,                                        копеле нещастно,че ме кефиш ужасно?!


Подписът ми скромен имай го за спомен,макар и селски той за мен е министерски. *** Аз не съм герой,нито древен гръцки бог не умея да гадая,ала ще ти пожелая здраве и щастлив живот.

image


Сам0 с една целувка м0га да те п0бъркам само с един поглед мислите ти ще 0бъркам сам0 една н0щ и ще те п0длудяДа ме обичаш не те задължавам, направи го, ако заслужавам!


Едно сърце безумно те обича.Едно сърце безумно те кълне, че вечно тебе ще обича,че вечно тебе ще кълне. Но знай че беше първата ми обич и последната ще бъдеш ти!
image              Върви напред и никога не спирай, дори сърцето да боли! Не се обръщай назад, недей се взира, дори сърцето да курви! Върви напред И никога не се обръщай! И никога не съжалявай за отминалите дни! И знай, че тоз, които те обича, ще дойде сам при теб облян в сълзи!
image

КаЖи мИ НяКоГа дА Си обичал нО Не нА ДУмИ ИлИ На шЕга. КаЖи мИ ЯКоГа дА СИ раЗбрал КаКвО Е ВсЪщНоСт лЮбОвта...Ти мвЕ ИСкАшЕ И Аз бЯх тВоЯ.тОвА ли бЕшЕ моЯтА мечтА... Ти иСкАшЕ Да Те обичам И КаКтО ВиНаГи уСпЯ!!!

image





ХоРсКоТо мНеНиЕ сЛеД МоЕтО ПоГреБеНиЕ..Не Ме еБе КоЙ ЗА кФа Ме МисЛи,МоЖе Да сАМ вСяКаКвА Но ПоНе сАм СеБе сИ Не се ПрАвА На НяКфА КъДеТо Не сЪм!!!

 image



Тагове:   ETA,


Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hrisenceto92
Категория: Забавление
Прочетен: 8328
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930